يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در راستای توسعه مشارکت و بازآفرینی وارتقای جایگاه بانوان؛
کد خبر: ۵۲۲۶۶
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: در راستای توسعه مشارکت، بازآفرینی و ارتقای جایگاه بانوان اولین نمایشگاه صنایع دستی، غذایی و توانمندی های بانوان در وحدتیه برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر وحدتیه، روز یکشنبه، ۷ بهمن ماه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این نمایشگاه در  دفتر شهردار وحدتیه باحضور حسین عباسی شهردار وحدتیه،  کشاورز رئیس شورای شهر، نامی نظری مدیر روابط عمومی، زیباسازی، ایمنی و ترافیک شهرداری و خانم شولی مشاور امور بانوان شهردار برگزار شد. 

شهردار وحدتیه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت این دهه مبارک و به پیشنهاد، همت و تلاش خانم شولی و در راستای لزوم توجه و توسعه مشارکت، بازآفرینی و ارتقای جایگاه بانوان شهر و با هماهنگی و نظر مساعد اعضای شورای اسلامی تصمیم به برگزاری و برپایی نمایشگاه فوق گرفته شد‌.

 خانم شولی مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه نیز با تاکید بر وجو دپتانسیل، ظرفیت ها و علایق فراوان نزد بانوان شهر جهت بروز توانمندی ها و مشارکت فعال در سطح جامعه بیان کرد: با همکاری و مشورت جمعی از بانوان فرهیخته  و تلاشگر شهر، تصمیم به برگزاری این نمایشگاه گرفته و  پس از مشورت با مجموعه مدیریتی شهر، برپایی نمایشگاه مصوب شد.

مشاور امور بانوان شهردار ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر و در ۲۰ غرفه، از ۱۷ بهمن به مدت ۵ روز درمحل پارک پارسه دایر خواهد بود.

وی با تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر وحدتیه و مشارکت بانوان در این طرح گفت: بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

 در پایان نیز حاضرین جلسه به بیان نظرات پرداخته و همگی بر اهمیت و اولویت داشتن برنامه های بانوان و لزوم توجه به حفظ و ارتقای جایگاه و توسعه مشارکت آنان درشهر وحدتیه تاکید کردند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر